Strategy Director

Michael Renssen (partner) is onze specialist op het gebied van geïntegreerde corporate en marketing communicatieconcepten. Hij werkte na zijn studie politicologie lange tijd voor de Utrechtse Jaarbeurs, waar hij verantwoordelijk was voor de organisatie van grote nationale en internationale (vak)beurzen en crossmediale events. In 2002 maakte hij de overstap naar de financiële sector en werd hij verantwoordelijk voor de marketingcommunicatie, events en sponsoring van Delta Lloyd Verzekeringen. Voordat hij zich in 2015 aansloot bij Value@Stake, werkte hij als marketing-PR en social & digital-lead consultant bij een gerenommeerde internationale communicatieconsultancy.

“Het pad langs de Kromme Rijn, tussen Utrecht en Bunnik, zes kilometer lang. Het begint achter mijn huis. Ik liep het pad als klein jongetje met mijn vader. Het maakte toen al een onuitwisbare indruk. Krom, dus veel bochten, soms onvoorspelbaar, af en toe ook onbegaanbaar, maar vaak adembenemend mooi. Iedere maand loop ik het wel een paar keer. Staat het symbool voor mijn leven en mijn dagelijkse werkzaamheden?

Soms denk ik van wel. In coronatijd heb ik het pad nóg vaker gelopen. Samen met mijn vrouw of alleen. Om te genieten van de natuur die langs de Kromme Rijn de vrije loop heeft gekregen. Om ideeën op te doen. Of om te mijmeren over wat écht belangrijk is, over wat zakelijk en privé op het spel staat. Wereldwijd én dichtbij. Dat is héél veel. Essentiële transities zijn dan onontkoombaar. Resolute ombuigingen zoals de vele bochten in de Kromme Rijn. Veranderingen in onze levensstijl en ons wereldbeeld. En in de manier waarop mijn vak, communicatie, moet worden beoefend, eerlijker, meer integer. Daar probeer ik als partner van Value@Stake én als bestuurslid van Stichting Oasebos een bijdrage aan te leveren. In het belang van onze klanten, van het regenwoud, voor een duurzame en houdbare toekomst.”

Mail Michael Renssen

LinkedIn